Najczęściej zadawane pytania
Zamówienie
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? |
---|
Aby złożyć zamówienie należy dodać wybrane produkty do koszyka a następnie wybrać opcję "realizuj zamówienie" |
2. W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie? |
W Monilu oferujemy większość popularnych metod płatności: przelew bankowy, płatność kartą, blik, apple pay, google pay. Płatności są obsługiwane przez przelewy24. Więcej informacji możesz dowiedzieć się tutaj |
3. Czy mogę uzyskać więcej informacji na temat konkretnego produktu? |
Oczywiście. Robimy wszystko, aby klient był pewny i zadowolony ze swojego zamówienia. Możemy wysłać dodatkowe zdjęcia, wymiary lub odpowiedzieć na nurtujące pytania. W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z biurem obsługi klienta |
4. Czy zamówiona biżuteria będzie odpowiednio zapakowana? |
Każdy produkt zamówiony w naszym sklepie pakujemy w specjalne pudełeczka jubilerskie z logo Monilu. Dodatkowo zawiązujemy wstążkę w kokardę. Całość wkładamy do kartonowego pudełka i odpowiednio zabezpieczamy papierowym wypełniaczem. W taki sposób biżuteria trafia do Ciebie w idealnym i nieskazitelnym stanie. |
5. Chcę zamówić biżuterię na prezent czy istnieje taka możliwość? |
Jak najbardziej. W takim przypadku prosimy o informację przy składaniu zamówienia. Do biżuterii umieścimy metkę bez ceny. Paragon możemy wysłać mailowo lub włożyć poza główne opakowanie. |
Dostawa
1. Jaki sposób dostawy mogę wybrać? |
---|
Korzystamy z usług kurierskich firmy inPost oraz DPD. Dokładne informacje o rodzajach wysyłki i jej cenie poznasz tutaj |
2. Czy istnieje możliwość darmowej dostawy? |
Oczywiście, aby otrzymasz darmową dostawę należy złożyć zamówienie o wartości co najmniej 199 zł. Po przekroczeniu tego progu można wybrać dowolną formę dostawy, a będzie ona całkowicie za darmo! |
3. Jak długo mam czekać na swoje zamówienie? |
Każde zamówienie w naszym sklepie staramy się realizować w 48h wliczając w to pakowanie, wysłanie i dostarczenie. Jeżeli swoje zamówienie złożysz odpowiednio wcześnie to swoją paczkę możesz otrzymasz już następnego dnia! |
4. Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia? |
Każdy status realizacji możesz sprawdzić logując się na swoje konto Monilu Friends . Jeżeli nie posiadasz konta Twój status przesyłki jest aktualizowany i wysyłany na skrzynkę mailową. |
5. Czy mogę zamówić produkt z dostawą za pobraniem? |
Tak, jest możliwość płatności za zamówienie za pobraniem. W tym celu na poziomie zamówienia należy wybrać dostawę "kurier DPD za pobraniem". |
Zwroty
1. Produkt mi nie odpowiada. Czy mogę go zwrócić? |
---|
Tak, każdy produkt w naszym sklepie można zwrócić w terminie do 14 dni. |
2. Jak mam zwrócić produkt? |
Aby zwrócić zamówiony produkt należy wypełnić formularz zwrotu, który jest dołączony do paczki. Następnie dołączyć go wraz z dowodem zakupu i wysłać paczkę do nas. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz tutaj. |
3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy? |
Zwroty realizujemy do 14 dni, jednak zazwyczaj odbywa to się szybciej. Metoda zwrotu - taka jak przy zamówieniu. |
Monilu Friends
1. Czym jest Monilu Friends? |
---|
Monilu Friends to nasz klub lojalnościowy. Bądź bliżej swoich okazji i produktów. Zostań naszym przyjacielem tutaj! |
2. Jakie możliwości daje Monilu Friends? |
O wszystkim dowiesz się tutaj. |
3. W jaki sposób mogę dołączyć do Monilu Friends? |
To proste! Wystarczy założyć konto na naszej stronie. Kliknij tutaj i dołącz do Monilu Friends! |
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Z chęcią odpowiemy na nie osobiście!
Zadzwoń do Nas
+48 690 438 873
albo napisz tutaj
kontakt@monilu.pl
Znajdziesz nas tutaj: | ||