Najczęściej zadawane pytania - FAQ | Biżuteria Monilu

Najczęściej zadawane pytania

 

 

Zamówienie

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy dodać wybrane produkty do koszyka a następnie wybrać opcję "realizuj zamówienie"

2. W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

W Monilu oferujemy większość popularnych metod płatności: przelew bankowy, płatność kartą, blik, apple pay, google pay. Płatności są obsługiwane przez przelewy24. Więcej informacji możesz dowiedzieć się tutaj

3. Czy mogę uzyskać więcej informacji na temat konkretnego produktu?

Oczywiście. Robimy wszystko, aby klient był pewny i zadowolony ze swojego zamówienia. Możemy wysłać dodatkowe zdjęcia, wymiary lub odpowiedzieć na nurtujące pytania. W tym celu zapraszamy do skontaktowania się z biurem obsługi klienta

4. Czy zamówiona biżuteria będzie odpowiednio zapakowana?

Każdy produkt zamówiony w naszym sklepie pakujemy w specjalne pudełeczka jubilerskie z logo Monilu. Dodatkowo zawiązujemy wstążkę w kokardę. Całość wkładamy do kartonowego pudełka i odpowiednio zabezpieczamy papierowym wypełniaczem. W taki sposób biżuteria trafia do Ciebie w idealnym i nieskazitelnym stanie.

5. Chcę zamówić biżuterię na prezent czy istnieje taka możliwość?

Jak najbardziej. W takim przypadku prosimy o informację przy składaniu zamówienia. Do biżuterii umieścimy metkę bez ceny. Paragon możemy wysłać mailowo lub włożyć poza główne opakowanie.

 

Dostawa

1. Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

Korzystamy z usług kurierskich firmy inPost oraz DPD. Dokładne informacje o rodzajach wysyłki i jej cenie poznasz tutaj

2. Czy istnieje możliwość darmowej dostawy?

Oczywiście, aby otrzymasz darmową dostawę należy złożyć zamówienie o wartości co najmniej 199 zł. Po przekroczeniu tego progu można wybrać dowolną formę dostawy, a będzie ona całkowicie za darmo!

3. Jak długo mam czekać na swoje zamówienie?

Każde zamówienie w naszym sklepie staramy się realizować w 48h wliczając w to pakowanie, wysłanie i dostarczenie. Jeżeli swoje zamówienie złożysz odpowiednio wcześnie to swoją paczkę możesz otrzymasz już następnego dnia!

4. Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Każdy status realizacji możesz sprawdzić logując się na swoje konto Monilu Friends . Jeżeli nie posiadasz konta Twój status przesyłki jest aktualizowany i wysyłany na skrzynkę mailową.

5. Czy mogę zamówić produkt z dostawą za pobraniem?

Tak, jest możliwość płatności za zamówienie za pobraniem. W tym celu na poziomie zamówienia należy wybrać dostawę "kurier DPD za pobraniem".

 

Zwroty

1. Produkt mi nie odpowiada. Czy mogę go zwrócić?

Tak, każdy produkt w naszym sklepie można zwrócić w terminie do 14 dni.

2. Jak mam zwrócić produkt?

Aby zwrócić zamówiony produkt należy wypełnić formularz zwrotu, który jest dołączony do paczki. Następnie dołączyć go wraz z dowodem zakupu i wysłać paczkę do nas. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwroty realizujemy do 14 dni, jednak zazwyczaj odbywa to się szybciej. Metoda zwrotu - taka jak przy zamówieniu.

 

Monilu Friends

1. Czym jest Monilu Friends?

Monilu Friends to nasz klub lojalnościowy. Bądź bliżej swoich okazji i produktów. Zostań naszym przyjacielem tutaj!

2. Jakie możliwości daje Monilu Friends?

O wszystkim dowiesz się tutaj.

3. W jaki sposób mogę dołączyć do Monilu Friends?

To proste! Wystarczy założyć konto na naszej stronie. Kliknij tutaj i dołącz do Monilu Friends!

  

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Z chęcią odpowiemy na nie osobiście!

Zadzwoń do Nas

+48 690 438 873

albo napisz tutaj

kontakt@monilu.pl

Znajdziesz nas tutaj:

lub zaloguj się przez:

Porównaj (0 Produkty) Moja lista życzeń Kontakt z nami
Zaloguj się

lub zaloguj się przez:

  • Twój koszyk

    Brak produktów w koszyku